fredag

Åh, ikväll blir det bara mys med älsklingen :) Han kommer snart till mig och då ska vi fara på rusta! Jag älskar typ alla lågprisaffärer, men rusta är det bästa ;) Det blir nog roligt, sen kanske vi far och hyr film eller nåt sånt mysigt :D Men först så ska han få käka lite nybakta scones med havre. Mumsigt!

Funderar starkt på att fara på hellacopters i umeå den 12:e. Fan vad värt, det är ju deras avslutningsturné liksom! Åh bästa bandet nånsin <3 Tänker på hur himla bra dom var i sundsvall i sommar. Shit jag måste typ fara, kommer nog ångra mig annars.

Kommentarer
Helena

Klart du måste fara! Du blev ju helt salig när Jonte berättade om konserten! Hahah :D



Blogg: http://helena.blogg.se/
2008-10-05 @ 19:53:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback