tisdag

Hade egentligen inga lektioner idag, men jag kom dit ändå, eftersom ingen berättat för mig att vi var lediga, då jag inte var på sista lektionen igår. Men, vad gör man :P Satt på skolan till lunch och gjorde lite skolarbete, och det var ju bra i alla fall :) Sen skjutsade jonte hem mig, tack älskling ;)

Sen idag har jag inte gjort speciellt mycket, lagat mat och kollat på top model ^^

Har bara en lektion imorgon också, eftersom att foto utgår den här veckan. Vad jag hörde så hade lärarna glömt bort att planera v 45. Media ftw -__-
Men jag har saker att göra ändå. Ska jobba kl 12 och 15.30. Men jag är lite nervös för jag har svårt att komma på en bra bildidé till det ena repotaget :/

Jaja, ska gå och plugga lite nu :) hej!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback