tisdag

Idag är jag gladgladglad för jag fick alla rätt på psykologiprovet!! :D Haha,känner mig svinduktig. Hoppas det går lika bra på nästa, isf känns ett MVG väldigt nära :)

Och jag är så himla lättad. Var jättestressad för att vi skulle ha fotoredovisning imorgon, som jag helt glömt bort och inte hade några bilder till. Men så fick jag veta att då vi har foto imorrn så ska vi ha kickoff med ung företagsamhet! SÅ SKÖNT! Nu har jag en hel vecka på mig att knäppa bilderna!



Jag har kommit fram till att jag ska försöka att inte få så förutfattade meningar om folk, för det får jag verkligen. Alla får ju ett visst intryck av en person, men jag kan verkligen få FÖRDOMAR ibland. Det är ganska hemskt :S
Jag kan se en snygg tjej, som råkar se lite snobbig ut och tänka: Hon tror säkert att hon är snyggast i världen, och så är hon antagligen världens bitch med. Jätteotrevlig. (ett exempel av sånt jag kan tänka om folk alltså).
Det är ju så JÄVLA PUCKAT. Fan jag skäms ju, men ibland så tänker jag verkligen så. Sen när man lär känna personen så är dom ju hur trevlig och jordnära som helst. Har märkt det nu, att det är så ovärt och så töntigt att tänka på det viset. För dom flesta är ju egentligen helt underbara människor allihopa!
Så nä, nu är det slut med det. För nästan alla jag tänkt så om är hur snälla som helst :b

Kommentarer
Sofia

GRATTIS, Anna! Fan vad kul att det gick bra :D



Sv: Åh, dom bilderna hade jag glömt bort. Nu blev jag himla nyfiken :P



Nej, jag hade aldrig kunnat lita på henne igen. Ska berätta en sak nästa gång vi ses som är snarlik det som hände dig (dock om en annan person än hon). Vi får dra en chai någon dag :D



Kram kram!



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2008-11-18 @ 21:08:58
emma

ja. man är alldeles för fördomsam mot andra personer. kanske är det svartsjuka över att den personen känns finare än vad man själv är? eller något sånt.. det är skumt hur vi dömer folk bara över utseendet.. jag menar, en människa trivs ju bäst som den är, men ska ju inte behöva dömas för hur han eller hon ser ut? usch så dum man är ibland.. säger som du, ibland skäms man för när man väl lär och känna personen så kan den som du säger vara hur snäll och trevlig som helst.. då skäms man verkligen över att man dömde den.



Blogg: http://emmastman.blogg.se/
2008-11-18 @ 21:55:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback