sthlm

Det blir till att fara till sthlm i helgen! Känns riktigt roligt! Jonathans syster Amanda som jobbar på globen fixade gratisbiljetter till oss till "the unholy allience", på söndag. Så jag och jonte ska bo i hennes killes lägenhet, då han bor hos Amanda :P
Vi far i alla fall imorgon kl 2! Så hinner vi shoppa lite på lördag :)

Om nån kanske undrar vilka band som är på unholy allience så är det Slayer, trivium <333, mastodon och amon amarth. Har redan sett dom sistnämnda, och dom var väl ingen höjdare... men de andra ser jag fram emot! :D




Men nu måste jag jobba med UF! Vi har fått riktigt mycket gjort idag. Ser lite fram emot mässan på arken den 6 december. Kom dit och kolla vet jag :) Typ alla UF-företag i övik ställer ut där. Tror att det blir kul :)


Kommentarer
natta

gud! blev nog avis av helena som skulle se slipknot och bodom, men trivium skulle inte heller vara så dumt :D mitt UF-företag ska också ställa ut då :)



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2008-11-20 @ 18:21:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback