onsdag

Okej, gjorde ju om bloggen igår, men det syns inte på den här datorn jag sitter på nu. Så det kanske inte syns på andras heller, vet ej :P haha, men det kommer väl efter ett tag!? kanske
:)

Idag mår jag jätteilla, jag tror att jag har sovit konstigt, för jag hade svinont i nacken då jag vaknade. Nackejävel. Jaja, har kickoff med UF senare idag. Uhhh.


Förresten, igår var det en zigenar-tjej som frågade mig om jag kunde köpa ut cigg till henne eftersom hon glömt sitt leg. Haha, inte så trovärdig :b
Köpte ju såklart inte, och då frågade hon varför inte? Då sa jag att jag ju inte kände henne. Hon ba: Men vi kan lära känna varandra!!

Haha :D

Kommentarer
Anonym

men stackare som sover dåligt :( det syns inte på den här datorn heller :(



2008-11-19 @ 11:35:34
Annas jonti



2008-11-19 @ 11:36:42
emma

det kan ta upptill en vecka innan det gör om i bloggen hemma, syns här på skolan.. min nya design syntes inte heller här men nu så :)



haha! ursäkta men den där tjejen verkar smått blåst! man frågar inte en helt främmande människa om hon kan köpa cigg? :p haha!



Blogg: http://emmastman.blogg.se/
2008-11-19 @ 12:03:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback