lördag

Måste bara rekommendera detta!!!

Sofia introducerade mig för Chai Latte i onsdags, och det är så otroligt underbart. (Har druckit tre stycken sen dess...). Verkligen nånting för dom som inte gillar kaffe men ändå vill verka vuxna. Typ jag. Eller jag ogillar inte kaffe, men det är bara inte jättegott. Har nog sagt det till dom flesta att dom borde prova't, men om jag inte sagt det till just dig: PROVA'T! ;D haha.
Har hört att man kan göra chai latte-cupcakes också... Och tro mig, jag kommer att baka dom inom en snar framtid :D

Kommentarer
Sofia

ja, visst är det gott :D tur att jag visade dig, för den som aldrig smakar chai, kommer aldrig få smaka något gott! och du, när du bakat cupcakesen får du säga hur de smakade :D



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2008-11-11 @ 20:59:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback