fredag

Åh, vilken jävla dag!!
Innan lunch i datasalen kännde jag helt plötsligt att jag blev jättevarm i kroppen alldeles hängig. Sen då jag ställde mig upp så mådde jag verkligen superilla. Funderade ett tag och bestämmde mig för att fara hem och fick skjuts av Jonte.
Väl hemma la jag mig och sov i soffan för att vila upp mig inför kvällen då jag skulle hjälpa sofia med nåt skolarbete. Sen ringer hon och säger att våran boss bokat ett möte med nån kommuntant, så att jag och sofia skulle dit och intervjua henne. Efter det skulle vi fota i studion också. Kände mig piggare så jag hängde på. Men nja, så mycket piggare var jag inte. Spydde på kommunhuset och kunde inte fara och fota i studion. Jippie!

Och så kunde jag inte göra det där andra med Sofia ikväll heller, eftersom jag visst har feber.
Jäkla skit dag!

Såg i alla fall boog och elliot då jag kom hem. Den är sjukt roligt, och ni som inte sett den borde verkligen göra det. Nu ska jag lägga mig i soffan med min filt och vänta på scrubs.

hejs!

Kommentarer
Rossi.

huvva, Men kry på dig bruden!

Lite komiskt att jag drabbades av samma påvägen hem, mådde illa och skit.

Men jag har dock inte spydd, bara sove 3 h;)



2008-11-07 @ 20:19:24
natta

krya på dig! :)



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2008-11-08 @ 12:44:04
Anna

Rossi: Jasså? Gud vad tokigt. Hoppas du mår bättre nu :)

Natta: Tack! :)



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-11-08 @ 14:24:17
Helena

Men usch då! Krya på dig jänta! :D



Kom och tänka på en grej, "Spydde på kommunhuset" låter som en sån där punkt som brukar vara i listor som folk lägger upp på bilddagboken.



"Har du: Spytt på kommunhuset? [X]"



Haha, nä, men skämt och sido, krya på dig! :)



Blogg: http://hilina.blogg.se/
2008-11-08 @ 22:35:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback