You'll find it there, in the space between heartbeats

Idag så har jag mest varit irriterad på folk och en allmän suris, tycker jag. Försökte tona ner det, men vettefan hur jag lyckades ;) men ibland är det bara så.

Sen jag kom hem har jag gjort jättegoda amerikanska pannkakor med blåbär i, med en skitgod mango-sallad till. GÖTT! Efter det så har jag redigerat färdigt och skickat iväg alla bilder till öa samt gjort klart tala & presentera-uppgiften. Eller ja, det ska ju till en multimedia-presentation också, men den kirras i skolan senare. Känns skönt att ha det bortgjort i alla fall.

Imorrn så blir det till att plugga svenska, historia (och kanske text om jag hinner) och framkalla bilder.
Är inte så pepp.
Och nu insåg jag att jag måste ta med bilder till skolan imorrn till min hemsida (som går jävligt trögt btw). FAN. Jag som bara vill gå och duscha och sen sova.

Jaja, ska ta tag i det nu.
Slänger upp min bild till romantiken, tänkt att den ska vara lite inspererad av exotismen.
Heleeeeeeena :)

image42

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback