it's easy once you know how it's done

Igår så for jag ner till Lolle för att hänga lite med gamla alne-gänget. Sjukt roligt som vanligt. Spårade ur rätt rejält då visor om kiss, bajs och sex blev till. Haha. Alltid lika kul att vara med dem. Tack för kvällen! :)

Idag så for jag till örnexpo med mamma och johan och kollade på när the firm (och nån annan grupp) dansade. Dom var skitbra i alla fall. Och sen var det ju takida, unplugged. Tyckte dom var ganska bra, jag gillar sångarens röst, den är skön. Sen så for vi på stan och köpte presenter åt min kära kusin maria som fyller år på söndag. Och imorrn så är det ös, för då blir det 18-årsfest för henne :) wey!


Och så övningskörde jag en gång till idag, det var skitkul. Gick dock inte så bra med dragläget, men vafan, man kan ju inte vara bäst på allt. Men jag körde till och med på trean, och startade i en mini-backe, hehe. Och så körde jag på vägen, från bilprovningen till volvo. Mötte en lastbil, fick panik och dog. Haha, nej inte riktigt, men det var lite läskigt. Andra gången, och jag är lika nöjd :)

Nu är jontis här och vi har käkat krustader med salami-ost och kollat på extra! extra! funny stuff.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback