I'm gonna let my freak flag fly, high up in the air for everyone to see

Aaaah har inte orkat/haft tid att uppdatera. Men nu så :)
I lördags var det i alla fall riktigt kul på kanotcentralen då vi firade Maria. Mesta dels trevligt folk och ja, skönt väder. Men sedan mot slutet så blev det kaos då folk betedde sig väldigt eh, oanständigt? Men det är väl sånt som händer antar jag. Gillade dock inte den ariska, sleka och otrevliga killen. Blä!!

Sedan i söndags hade jag väl inte mycket för mig, jonte var här och vi myste och hade det kul som vanligt :)
Igår så var det en rätt lam dag i skolan, jag insåg att jag inte lämnat in fotouppgiften som vi skulle redovisa, pinsamt värre, höhö. Men den ska jag ta tag i att redigera alldeles snart tänkte jag.
Efter skolan så jobbade jag, fotade jag en slagverksgrupp. Ska fota dem senare också, ett helt bildspel ska jag göra (=caaaaash).
Sen idag har varit en rätt så kackig dag, mått rätt allmänt dåligt. Men man har väl såna dagar ibland. Kanske berodde på det tråkiga vädret.
Jobbade i alla fall med Sofia :) Det är alltid lika kul. Intervjuade två jäkligt trevliga människor som ska ta studenten nu till sommaren (en månad kvar!!!). Sen kom jag hem och så var hela famljen skittrötta och orkade inte laga mat. Så vi for på max, där jag köpte ett greenmål, såklart :D så jäkla gott! Sen så for vi på skokanonen och letade shoes till mig och bror, men vi var för kräsna så vi köpte inga. Gick dock på öb och köpte salubrin! :)
Sen väntade vi en liten stund tills de stängde, så övningskörde jag där på parkeringen och vägen till öb typ en timme. Övade mycket dragläge, i början gick det skitbra. Men sen på slutet tänkte jag för mycket på vad jag gjorde så då gick det inte lika bra :)

Nej nu ska jag redigera en jäkla massa bilder.
kisses,

Kommentarer
natta

de riktigt härligt ute på kanotcentralen :)lite tråkigt det där på slutet bara..



Blogg: http://nattan.blogg.se
2008-05-06 @ 21:31:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback