happy day!

Den här dagen började jävligt kackigt faktiskt. Vaknade kl 12 (väldigt sent för att vara mig) och fick ångest över att jag vaknade så sent, sen fick jag ångest över andra saker MEN som löste sig till slut. Sen gick jag öch ställde mig på vågen och insåg att jag är ett enda kilo ifrån min målvikt (!). Känns riktigt bra, sunt leverne lönar sig tydligen. Och efter det blev det faktiskt ännu bättre då mamma bad mig följa till stan och prova ut ett par jeans, eftersom alla jag har typ är sönder eller för stora. Och då jag skulle prova så fick jag lov att ta TVÅ storlekar under min "vanliga" för att dom skulle passa. Jag är väldigt nöjd!!
Det blev i alla fall ett par mörkblå jeans med hög midja.
Sen så fick jag handkräm av mamma (TAAACK!) som var väldigt efterlängtat. Har fått typ gräva ur min gamla flaska för att få ut nåt. Plus att jag har en relativt bra hår-dag, utan att jag ens behövt kamma det. Så ja, jag är glad glad glad :)



image7

Kommentarer
Stins

men lyyyyxx! jag är så deppad idag att jag lyssnar på tokio hotel. HAHAAHHAHAHAHAHAAHAH. :)



2008-03-29 @ 22:26:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback