hellacopters ftw

Har ju varit ute i stugan hela veckan, och det har varit jättemys.
Prommisar med rosanna, vattenpipa & film hos jesper och badmintonspelande hos fredde har kvällarna gått åt till. 
Och på dagarna så har jag försökt att fånga så mycket sol som möjligt.
Blir dock inte så brun XD haha, det suger. Men en riktigt skön vecka har det varit :)


I lördags så tog jag, johan, jonte och rosanna bussen ner till sundsvall. Rosanna förlorade vi efter någon timme sådär, men det var väntat :P Vi gick och skulle köpa biljetter till själva gatufesten, och då kom en kille fram och hade två biljetter som han sålde billigare till mig och jonte för han hade blivit sjuk. Woho, det var jättebra! Johan skulle bara behövt betala 260 eftersom han är liten, men han hade inget leg med sig, så han blev den enda som behövde betala fullt pris. Maha sucker :D

Så gick vi och fikade på barista, världens mysigaste fick. Satt i typ en megasoffa med massa kuddar och filtar. Det var mysigt! Och innan det så åt vi på en skitdålig resturang med mjuk pizza med typ 70 % ost på.

Sen gick vi in och kollade på håkan hellström, men hann inte se klart på han för vi skulle kolla på crashdïet. Vi gick precis när han körde En Midsommarnattsdröm (min fav-låt med han). Men jag kan se han på yran istället :D
Crashdïet var helt okej, men jag hade inte lyssnat på dem så pass mycket att jag kunde texterna :P tyvärr, hehe.

Vi gick tidigt från dom också för att sätta oss längst fram vid staketet, innan hellacopters skulle spela. Skönt att vara längst fram, för då kan man lägga väskan och sånt innanför staketet så man kan ösa mer! :DDDDD Och nog fan blev det ös vill jag lova. Fan, en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv, verkligen. När "by the grace of god" spelades höll jag fan på att börja grina för jag var så glad, haha. ÖS ÖS ÖS ÖS ÖS var det! :D




sen hämtade jontes pappa oss, och så körde jonte hem oss, snabbt som tusan vill jag lova ;) haha. Bäst kväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback