shopping

Jo, och idag drog vi en roadtrip till sundsvall. Avgång 8.00. Stannade och åt frukost på hornöberget, och tittade ut över höga kusten-bron. Det var väldigt mysigt, men det varade inte länge. När vi börjat bre mackorna kommer en hel buss med tyskar och ställer sig runt vårat bord och ska fota bron och varandra. Och prata tyska. Och heila i smyg. Usch :)

Sen så kom vi fram till ikea där vi köpte fyra jättestora korv-kuddar, till stugan. Och en toaborste XD
Efter det så blev det shopping :D yey. Jag köpte tre body's, en klänning (rosa. wtf!?), ett par färgade jeans, en t-shirt med catwoman-motiv och sockar och örhängen. Och sen när jag skulle kolla mitt saldo på konton, som jag trodde låg på ca 1500, visade sig vara fem lax. Japp, det här var en bra dag.

Och inte nog med det!! Vi åt på o'learys också! Alltså det var så jävla gott att åh, jag vet inte var jag ska he mig. Grilled chicken breast med garlic butter och pommes! haha nam nam.

Och så kom vi hem för ca en timme sedan. Mysig dag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback