underbart!

Åh superbra jul!
Asgod mat och megabra julklappar!

Fick en uttöjning av jonte som sitter i mitt öra nu, jättefint! 
Jag förväntade mig att det skulle göra ont, men det gjorde det inte :D
Och världens bästa bror gav mig en sminkkurs på Make up store!
Fick även min nyårsklänning av mamma, den är awesome.
Den är vit med blå rosor på och min kropp ser grymt snygg
ut i den, om jag får säga min mening :P
Fick southpark-filmen, singstar rockballads, en go parfym,
massa pengar, chai från barista <3, bodyshop-lotion och en massa annat bra!
Tack så himla mycket för en mysig och värd jul!

Kommentarer
Anonym

Tack desamma Anna!

kul att höra att du hade en bra jul, gott nytt år också :)



Blogg: http://frlda.blogg.se/
2008-12-25 @ 02:00:06
Anonym

Åh vill också töja örat. Riktigt snyggt är det! :) Vad roligt att du haft en sådan bra jul! :) Och gott nytt år på dig dessutom.



2008-12-25 @ 17:17:12
Lovisa

julen är så himla mysig :)

vilka härliga julklappar :) gott nytt år på dig :)



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-12-26 @ 19:28:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback