shopping!

Har inte skrivit på länge insåg jag nu :) Har inte haft tid att sitta vid datorn riktigt.
De senaste dagarna har jag varit hos släkten och varit och hälsat på Sofia.
Varit hos jonte och träffat fanny. Och igår så kollade jag och Rosanna på
"Mamma Mia" och bara snackade en massa. Mysigt värre!

Idag så drog jag Rosanna och Sofia en liten roadtrip till IKEA och birsta city.
Det var väldigt kul tjejer, det får vi göra om snart ;D

Köpte en massa grejer :)
12 champagneglas, 6 "vanliga" glas, två skärbrädor, typ 100(?) julkulor i silver och
rött i alla möljliga former, en klänning, en lite festligare top, trosor, lösögonfransar,
tjocka strumpbyxor, nagelfilar och en ögonfransböjare!
Hela kalaset gick på 400 kr tror jag. Jag är sjukt nöjd! :D

Kommentarer
lovisa

oj, du kan det där med att fynda hör jag :))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-12-30 @ 10:28:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback