dyrt!

Ååh, vad jag önskar att mina bröst var mindre så jag kunde köpa billigare bh:ar!!
Tänkte köpa en axelbandslös bh eftersom klänningen jag ska ha imorgon är en tubklänning, och ja, jag har länge behövt en sån bh helt enkelt. Gick på "fin inunder" eftersom jag har presentkort där. Hittade en nice bh och tänkte att jag kanske skulle få lägga ut en hundralapp utöver presentkortet på 300 kr. Icke! 700 jävla kronor!! Vilket rån!! Men då är väl kvaliten därefter också får man hoppas :) :P

Förresten så sa kassörskan att jag var en av tre som på hennes 2,5 år i butiken visste sin storlek innan dom kom in. Typ alla har visst fel. Men inte jag inte :D hihi.



Köpte två svarta ringar till öronen också. Har töjt båda nu. Hela två millimeter, haha.
Så ja, dom är väldigt små, men jag gillar dom :)


Kommentarer
nathalie

jag vet exakt hur du känner! Jag kan hitta på lindex ibland om jag har tur, men oftast blir det något vanlig enfärgad bh. Jag har aldrig köpt nån bh på "fin inunder", kanske borde önska mig presentkort jag med när jag fyller år, eftersom de är så dyra där :O



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2008-12-30 @ 22:10:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback