äntligen helg

Mässan på arken idag för unga företagande gick mycket bättre än väntat. Väldigt många tyckte att vår bok var bra, och vi fick 16 st intresseanmälningar (16 pers som vill ha våran bok alltså). Så det gick väldigt bra, är supernöjd! Jobbigt bara att stå hela dagen, man fick så fruktansvärt ont i ryggen. Men det var det nog värt för att få sälja lite böcker!

Ikväll så ska jag först till Jonna och sen vidare till en Markus som jag inte känner :P Jag tror att det kommer bli en rolig kväll, många jag känner ska dit så det blir nog toppen! Skulle det inte vara kul där så har jag alltid en fribiljett till plattan ;)

Imorgon så ska jag ut och äta med Jonathans familj. Jontes mamma är från Finland, så vi ska fira Finlands självständighetsdag! Haha, sjukt sött! Sen vet jag inte alls vad som händer på kvällen, men det får vi väl se ;)

Sen på söndag så är det dop för min lilla söta kusin Nellie!



Tror att den här helgen blir bra! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback