You're a young girl and you're really not on your own

Idag har som vanligt varit en helt underbar dag, som började med att vi skulle ha betygs-snack på grafiskt. Jag trodde att jag låg på typ ett svagt g, för jag tycker inte att de saker jag gjort är särskilt jättebra. Men nej, jag har visst mvg-potential och kan få ett sådant betyg om jag bara höjer mina inlämningar till snäppet bättre. Herre jistanes!! Haha det hade jag absolut aldrig förväntat mig, men en väldigt trevlig överraskning var det.
Efter det så hade vi bad, 7 st av 32 var närvarande. Media älskar idrott.
Vi skulle typ simma samtidigt som vi höll armkrok och lite sånt, och det var inte så farligt. Förutom att man råkade svälja typ fem liter pissäckelvatten. Mår illa bara av tanken.

När vi gick från badet så kände vi att det inte var sådär superlockande att gå upp på skolan igen och ha svenska och foto. Så jag, ida och karin gick och köpte varsin subwaymacka och satte oss nere i hamnen. Efter ett tag kom emelie, jennie, helena och linnea och joynade oss. Riktigt mysigt var det att bara sitta där vi brudar och snacka lite skit och göra lite planer inför eventuella roadtrips. Och äntligen är sista april bokat och planerat, in i minsta detalj skulle jag nästan vilja säga. Fan tjejer, vad vi kommer att ha kul!
Ja sen kom lite diverse härligt folk och joynade oss i hamnen. Mys till tusen!

Och jag har suttit med historian typ hela dagen känns det som, men ingenting fastnar. Anfall och ockuperingar hit och dit! Fan jag hatar andra världskriget. Man måste ju hålla reda på så himla många länder och grejer. Men ja, vi får väl hoppas att det går bra då på torsdag då provet äger rum.

Nu är det snart sovdags. Fan va skönt!!
kisses,


Kommentarer
elina

vi hade 3 av 20 närvarand på badet ;> öes



Blogg: http://smashmyheart.blogg.se
2008-04-27 @ 15:20:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback