Start me off and watch me go

Tjena!
Har inte haft tid att uppdatera på ett tag, men nu så. Det blev ingen övningskörning i torsdags
:( mamma skulle på kalas. Men ikväll blir det förhoppningsvis av istället.

I torsdags så gick jag, emelie och ida och satte oss i hamnen och myste lite i solen. Efter det så skulle jag ju då jobba, och det gick väl relativt bra. Men jag hade fått solsting sen hamnen så lite väl yr i huvet var jag. Satte mig sen och väntade på mamma i gallerian i typ 20 min. Höll fan i mig på att spy, usch. Solsting är inge kul alls! Men sen när jag kom hem fick jag pastasallad, så då blev det bättre :D

I fredags så var det chill i skolan som vanligt, fotade i studion efter skolan. Helena fick bli mitt offer, hehe. Kanske att jag lägger upp en bild sen.
Efter det så for hon, jag, jonte, anton och jonas och hyrde film. Tre stycken fick det bli. Battle royal 1 & 2, och svensexan 2. Sen så for vi hem till anton och käkade korv och makaroner och myste med hans katter. Och så kollade vi på filmerna och fläskade i oss hur mycket godis och chips som helst!! Det gillar vi, hehe.
Battle Royal var kung!! Fan vad bra film. Men tvåan sög. Och svensexan 2 var bara patetisk, massa tjejer som flashade sina fejkade och fula bröst hela tiden typ. Nej tack! haha. Sen så fick vi skjurre hem av anton :D nice!
Riktigt bra kväll vare! Tack för det :)

Och igår så var det kalas hos Danne, det var roligt det. Kul att få träffa lite söta alnepeople och andra trevliga prickar.
Tack för kvällen daniel, men synd att det blev lite tokigt på slutet :)


Nu ska jag redigera lite bilder på glassätare!
kisses,

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback