peace&love

Idag så har jag och jonathan bakat scones och jämfört hultan med peace&love, och vi bestämde oss för att fara till peace and love. Bussresan är ungefär hälften så dyr som om vi skulle åkt till hultsfred, så det är ju bra. Och såklart var det fler band på p&l som vi ville se. Jag längtar så himla mycket till att se hellacopters! Måste köpa biljetter snart också, medans man har pengarna kvar.

Nu ska jag sitta och försöka klura ut en ny design till bloggen, den nuvarande är så jävla lame haha. Den kommer förhoppningsvis upp inom en snar framtid.


image12 Annapannapö. Så här såg jag ut igår. Vet min "pose" är ganske skev, men it's the best I can do. haha :)

Kommentarer
fanny

du är sjukt snygg! som vanligt :) ni valde mellan två bra festivaler tycker jag :D



2008-04-01 @ 20:59:45
Anna

haha tack!
ja vi ses väl där, eller hur? ;)



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-04-01 @ 22:00:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback