I could be your heroin

Ännu en sjukt härlig dag! Började dagen med grafisk och satt och vektoriserade tills jag ville spy. Okej, det var väl inet så härligt men.. det blir bättre ;) 
Sen så hade vi hål i några timmar (som vanligt, media är slappt). Det fick bli att gå och käka på subway med Jonte, Emelie, Helena, Anton och Danne. Så jämarns värt. Det var typ ungs-stekt korv med chili på skolan... höhö.

Sen så for vi upp till skolan igen och gick på text för att få närvaro. Efter texten hade vi hål igen typ, jättelänge, så jag och emelie tyckte det var ovärt att stanna kvar på skolan så vi drog en sväng på stan och shoppade loss. Vi köpte nya brills båda två och så köpte jag ett stones-linne och ett halsband.

Sen så satte vi oss på torget , njöt av solen och våra suway-kakor och snackade en massa skit :D Och sen dök en jonte och en elias upp. Så jag och emelie gick skilda håll med våra män. Jag och jonte for hem till mig för att lyssna på chill musik och göra läxa :)
Så nu har jag varit sådär duktig igen, TVÅ läxor på en och samma dag. Det är så inte likt mig. Dock bra :)


image36
image37


kisses!




Kommentarer
Natta

riktigt snyggt linne :)



2008-04-16 @ 20:59:50
Emelie

snyggggging! riktigt nice köp!
valde du linnet till slut eller? :)



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-04-16 @ 21:49:30
Anna

natta: tack! :)
emelie: japp, det fick bli linnet. Det kändes mer stilrent och somrigt :D



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-04-16 @ 22:04:40
JOnna

Diggar tröjan ! ville köpa den ;) haha, du passar i den babe



2008-04-17 @ 14:40:51
helena

galet snyggt linne! :D



Blogg: http://hilina.blogg.se
2008-04-17 @ 21:41:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback