Hey girl, you're feeling real uptight

Idag är jag trötter. Usch.

Har varit i skolan och inte gjort sådär super mycket arbete, men engelska nationella gjordes i alla fall,  Skulle fota i studion med jennie också, men vi bestämde att vi skulle ta det på onsdag istället då vi har saker med oss. Tror att det kommer bli riktigt bra!
Sen så efter skolan träffade jag jonte och så for vi och handlade tills onsdag, då brudarna ska komma hit och käka och så. Fan vad det ska bli kul (vet att jag sagt det förut, men det tåls att sägas igen)!
Sen så for vi hem och lagade fiskpinnar <3 och så kolla vi på tv lite och så. Rikigt chill dag.

Imorrn planerar jag att gå och lämmna CV hos lite olika företag. Hoppas det går bra :)

Och i helgen har kusin min födelsedagsfest, och jag tror det kommer bli riktigt kul faktiskt. Känns som att det finns mycket att se fram emot nu :)



ps. min hand har nästan läkt nu!
OBS! relativt grotesk bild.



kisses,

Kommentarer
emelie

imorgon imorgooon! :* iiih



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-04-29 @ 18:05:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback