heart and soul

Den här dagen har gått sanslöst snabbt! Känns som att jag vaknade nyss, haha. Nej jag vaknade faktiskt klockan nio och gick ut och gick en sväng med jonteponken som kom till mig igårkväll igen, trevligt. Sen har vi spelat familje-geni. haha. Jag vann, men jonte var bra nära att vinna han med. Och så kollade vi på festival som vi hyrde igår och lagade fiskpinnar & mos. GÖTT!

Men nu har han farit hem för ett bra tag sen och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Jag har säkert nån läxa jag ska göra, men jag orkar fan i mig inte.
Ska förresten beställa en töjning från barbarella tillsammans med jonte som ska ha en plugg. Har funderat på att töja ett tag nu, och nu har jag bestämt mig :) hoppas det blir snyggt.




Nu ska jag nog bara sätta mig och lyssna på tiger army och läsa nåt bra! :)

rekommenderar denna: http://www.youtube.com/watch?v=fwoiaXoNmAw&feature=related

image40




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback